מכונות שתיה לכל מטרה

מכונות מזון ושתיה לכל מטרה
רוצים לשדרג את העסק עם מכונות מזון ושתיה חדשות? לא רוצים להתרושש בדרך? אם כך, לזמן החדש יש פתרונות מצוינים עבורכם!

מתמחים בייבוא מחו"ל
הזמן החדש מתמחה בייבוא מגוון רחב של מוצרים מחו"ל, בדגש על מכונות מזון ושתיה. אנו עוסקים בתחום כבר שנים רבות ומכירים היטב את צרכיהם של עסקים בתחום, החל בבעלי דוכנים ועד לבתי קפה ומסעדות, כך שביכולתנו לספק מענה איכותי ומותאם אישית לכל דרישה. חשוב להגיש כי הזמן החדש עובדת עם ספקים רציניים בלבד, השומרים על תהליכי ייצור תקינים ומפוקחים, ואנו גם מוודאים את איכות המוצרים באמצעות בדיקות שוטפות. מלבד זאת, אנו אמונים על התנהלות מול גורמי המכס בארץ ובחו"ל, ועל דרישות התקינה המקומיות, ולכן מוצאים עבורכם את הפתרונות המהירים והמשתלמים ביותר.

מכונות שתיה בשלל סוגים
מכונות השתיה מהוות חלק בסיסי מכל בית עסק בתחום המזון, בין אם מדובר בדוכן נייד או במקום קבוע. אנו מעמידים לרשותכם מלאי מובחר של מכונות שתיה מסוגים ודגמים שונים, על מנת שתוכלו לשדרג את המטבח ולהפוך אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור הלקוחות. לדוגמא, תוכלו למצוא אצלנו מסחטות תפוזים מקצועיות, מכונת מיץ, מכונות שוקולטה וסחלב, מכונות ברד וקרח, בלנדרים, שייקרים וכותשי קרח. זאת, ועוד הרבה אפשרויות נוספות בהתאם לשירות המיוחד שאתם שואפים להעניק ללקוח.

מכונות מזון מתקדמות
כבודן של מכונות השתיה במקומן מונח, אך ברור שמכונות המזון מהוות אלמנט ראשון במעלה בכל דוכן ועסק בתחום, וגם בכל מטבח מוסדי. כדי לתת מענה מושלם לצרכיכם מציעה הזמן החדש גם מבחר עשיר של מכונות מזון ייעודיות למגוון מטרות. לדוגמא, תוכלו למצוא אצלנו מכונות קרפ צרפתי, מכונות סוכר (שערות סבתא), פופקורן, גלידה, נקניקיות, מינידונאטס, צ'יפס על מקל ועוד הרבה הפתעות מקוריות. כמו כן, אנו מייבאים ציוד איכותי הדרוש למטבח מוסדי כגון מייבשי מזון, פורסות גבינות ונקניקים, מצנמים, מטחנות בשר מקצועיות, צ'יפסרים ומכונות לעיבוד מזון. הרשימה עוד ארוכה מאוד, ולכן אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג המוצרים שלנו כדי לבחור במכונה המתאימה עבורכם.

לבירורים והזמנות
הזמן החדש מאפשרת לכם להזמין מכונות מזון ושתיה בקלות, במהירות ובמחירים נמוכים במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו בטלפונים 054-9309694, 052-2901778, או להשאיר את פרטיכם באתר. אנו נחזור אליכם בתוך זמן קצר ונשמח לעמוד לרשותכם.